2016 m. vasario 19 d., penktadienis



"Armanjako šalis.Bastardas"
III skyrius

 

Kas sekundę atsigręždamas, Viljamas atvedė mane prie upelio ir sustingo laukdamas kokių nors patyčių. Labai jau aš neatitikau jam suprantamo kabaljero įvaizdžio.

- Ko sustingai? Mesk nuo savęs skudurus ir maudykis, - į valias pasimėgavęs jo pasimetimu, įsakiau. – Na nebijok, aš ne sadomitas. Mesk, sakau, šuns galva tu, nebijok – sėkmės nenuplausi. Tu jos jau seniai nebeturi.

Škotas nusimetė apsiaustą ir, pasikasęs kūdą , bet galingą kūną, įlindo į vandenį. Matėsi, kad malonumo jis aišku nejautė. Aš, kai pamatydavau aiškų vandens procedūrų vengimą, laikas nuo laiko užrėkdamas, išsitraukiau savo tualetinius reikmenis. Kritiškai pasižiūrėjau į viduramžiškas žirkles, ėmiau galąsti peilį. Žirklės kažin ar galėtų pagelbėti.

Viljamas per tą laiką garsiai marmaliavo kažkokias maldas... matomai, vandens kipšus vaikė ir  trynė save smėliu ir moliu. Tai mano įsakymu, o tai jis kiek apsišlakstęs jau norėjo ir baigti.

- Tau pačiam malonu smirdančiam vaikščioti, kaip asilui? – pasidomėjau pas kenčiantį pragariškas kančias Loganą.

- Tikras škotas turi būti smirdantis ir plaukuotas... – burbtelėjo vienuolis.

- Na... tai čia tu, tikrai. Geriau sakyk, kur mes esam? Aš čia šiek tiek pasiklydau.

- Dešimt lygų nuo Ošos (v.p.: 1 lyga = 4828.032 metrai) miesto ir dvigubai daugiau iki Lekturo.

- Arčiau yra kas nors? – Dievai žino, kiek ta lyga.

Ir Žanyčius neužmeta atsiminimų... tarkim viena lyga kaip mylia (v.p.: sausimos mylia = 1609.344 metrų). Negali gi klausti akivaizdžių dalykų.

- Yra...Fleransas... – burbtelėjo škotas trindamas kaklą smėliu ir eilinį kartą pasidomėjo: - Sakyk, kabaljero, kam aš tau? Kam tu mane verti praustis?

Užkniso jau...

- Gyvenimą tau dovanoju ir noriu į tarnus paimti. Gali tai laikyti mano užgaida. O smirdantis tarnas man nereikalingas... jei nori, gali dabar pat keliauti sau... – Aš mostelėjau į miško pusę.

- Į tarnus? – suglumo škotas. Aš gi nusikaltėlis.

- Man nusispjaut, čia mano žemė ir aš vienas sprendžiu, kas nusikaltėlis, o kas ne. Aš taip noriu, o bandysi ginčytis, gausi per makaulę... Na? Spręsk! – leidau sau supykti.

2016-02-19; 15:40

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą